stressig dag, stressig kväll!

Hejsan :)

Okej denna dag har varit ganska lugn förutom att den varit lite stressig.
Gjorde so prov och no komplitering, non gick grymt bra, fattar inte varför
jag inte kunde konsentrerat mig mera första gången! Jaja son gick
väll också ganska bra, det återstår och se, uförsig så återstår det att
se hur det gick i non också men det kändes grymt bra ifa, och jag svarade
på allt ( hade bara två fråger satt) Men men, imorn är det tyska och matte
redovisning som gäller, hoppas det går bra. Hatar att stå och ha föredrag
eller redovisningar inför klassen, speciellt på nått jag inte alls är bra på,
men Jung lånade en av mina uppgifter (som jag tänkte redovisa) till hans
redovisningar och den var tydligen bra, ska bara lägga till lite ord och
sen var den bra, så kanske tar den ;) haha! jaja får se om jag ens hinner
göra den imorn, annars gör jag väll den på nån flex på torsdag. Kunde
gjort den idag om jag inte haft no men men, ibland får man ju prioritera.
Kom just på att det är Gossipgirl och DH ikväll, bäst att rå plugga nu
fram tills dess så att man kan se på det! Ja tyska vare va, bäst att
sätta igång. Bloggar mera sen, puss :)

Jag idag:

image29

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0