solen skiner, jag är glad!

Hejsan :)

Åhh vilket härligt väder det varit idag!
Kom hem från täby för ett tag sen, och jag har
grymt ont i benen och fötterna! Det är nog
från ruggbyn idag på gympan blev lite
tacklad ^^ Tur att jag inte behövde spela med
killarna, då hade jag väll brutit nått så som
dom kastar runt en ^^ Jaja efter skolan
åkte jag till täby med Lisa, Sofie, Lovisa och
Amanda. Handlade lite kläder som jag visar sen.
Skulle gå på JCs rea, började idag för meddlemmar
men jag hittade inte några snygga jeans och affären
var full med folk så jag orkade inte ens vara kvar!
Som tur var kom pappa och hämtade mig och min
syster som jag föresten träffade på :)

Juste gick ganska bra på tyska provet idag, och
matte redovisningen gick också bra :)

Nej nu ska jag gå ner och hämta nyckeln hos
några jag ska vara kattvakt till :) bloggar mera
när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Clara

ja, hha förstår det,:P

2008-05-28 @ 22:19:57
URL: http://Strawberrytree.blogg.se
Postat av: Lenita

Svar: haha jo det är lite roligt och minnesvärt! Toapappret var bland det roligaste ;)

2008-05-28 @ 22:58:30
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0