plugg, plugg och ännu mera plugg

Hejsan :)

Sitter och rå pluggar på NO prov jag har på fredag. Ska plugga in typ 60 sidor i min hjärna, undra hur det ska gå! usch usch! jaja, kan lite iaf, det är om människokroppen, eller typ celler, matspjälkning och sånt :) Måste nog plugga livet av mig imorn :) Imorn är det vanlig dag, synd det har varit riktigt slappt idag. Åkte till täby idag när jag slutade tillsammans med Lisa, köpte typ inget, men när jag kommer hem så har jag fått paket ifrån H&M, hihi :) kan visa bild senare, ska gå och ta en dusch nu, fryser så mycket, håller nog på att bli förkyld, inte bra!
jaja bloggar mera sen, puss!

/R

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket!! :D

2008-05-21 @ 22:20:40
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0