onsdag

Hejsan:)

Kom just hem från skolan, eller jag slutade tio över ett så har varit lite på gården innan, eller ja okej direkt när jag slutade gick jag Lisa och Sofie ner och käkade Daisy´s (A) haha svullon i know :) men men vad gör man inte. Nu sitter jag och tar det lungt, blev ingen träning idag, har så jävla ont i knät och jag måste plugga lite. Jaja ska faktist packa lite också, åker till Göteborg på fredag, haha ledig hela dagen så det blir soooovmorgon, sen ska jag vara på centralen klockan 13.45, jaja lite sovmorgon får jag ju, ska försöka fixa så mycket idag och imorn så att jag inte behöver bekymmra mig om packningen på fredag :) Nej nu ska jag lägga mig och kolla om det är nått bra på tv, bloggar mera sen, lägger även upp en dagens outfit sen kanske :) puss!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0