ny lått, nytt mode, ny glow!

Hejsan :)

Ja då var det dags igen! Ny blogg åter igen men samma gammla bloggerskor :) Jaa nu har Jag (Rebecca) och Lisa startat en ny blogg, vår gammla blogg ( den senaste vi hade dårå) heter www.keffatliv.blogg.se och jag vet inte hur mycket mer vi kommer att blogga på den. Vi tar det som det kommer, men det är alltid kul att starta nya bloggar, dock finns det väll lite negativa saker, man förlorar ju rätt mycket läsare om man håller på att byta blogg så ofta, jaja nu ska vi försöka att blogga så mycket som vi kan, ellr jag lovar iallafall att göra det och jag hoppas att Lisa gör det samma :) Bloggen kommer innhålla lite av varje, om vårat liv och vår vardag, kändisar och mode, och sen ska jag försöka att bli bättre på att jägga in mycket egenfotade bilder :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, snart börjar Ugly betty och efter det är de DH! En hel TV sittar kväll, har inga läxor heller, yes! Nej nu måste jag skynda mig, bloggar mera senare :)

Hoppas ni kommer att gillar våran blogg, puss! :)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0