Jag måste medge att jag gillar lycktstolpar

Ja, om ni har följt någon av mina gammla bloggar vet ni nog att jag har en förkärlek till lycktstolpar, och ja den kärleken sitter fortfarande kvar :) jag vet inte men jag liksom dras till att klättre i dom, har inte ni kännt så någon gång?

Blev väldigt mycket fotande nu när jag var ute, najs najs, så jag har ganska mycket bilder att visa er. På två dagar har jag ungefär tagit runt tre hundra biler, haha så jag har mycket att visa ^^

Nej måste nog plugga lite på tyska provet jag har imorn, ups! jaja det är roligare att vara ute och fota än att sitta hemma och plugga ;) men men ibland får man väll ha lite tråkigt :)

image18


/R

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) hehe tack;) kramelikram!

2008-05-26 @ 17:20:35
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Anonym

tack från monki :)

2008-05-26 @ 18:54:21
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0