äntligen min!

Hejsan :)

Okej den här dagen har varit helt underbar! Fint väder har det varit men det mest underbaraste är nog att jag äntligen fått min älskling! jaa fick min efterlängtade systemkamera idag! En Nikon D60, helt underbar! fick den egentligen i konfa present förra helgen men den kom inte förns idag, jaja den som väntar på något gott väntar aldrg för länge! Nu blir det mycket fotande som gäller :) kommer nog upp en massa med bilder nu i bloggen, ska bli bättre på att uppdatera också, har varit på fotbollsmatch också, mina kompisar seplade ochd et blev 2-2 jaja bra kämpat tjejor, imorn är det damlaget som spelar, ska kolla då också, försöka få några bra bilder :) Har haft gäster ikväll också och kollat på melodifestivalen, fan vad dåligt det gick för Sverige! Jaja det är väll bara att ladda inför nästa år :) Men kvällens höjdpunkt var nog ändå Björn Gustavsson! såå sköööön! :D

Nej nu ska jag gå och kolla på någon fil och försöka sova :) puss och godnatt på er !

image13


/R

Kommentarer
Postat av: T U R K Ä Ä N

gud vad kul :D

2008-05-25 @ 13:58:52
URL: http://turkjaevel.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag är inte lite avis!

2008-05-25 @ 15:14:34
URL: http://www.larzzuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0