vill lämna landet!

Hej :)

Fortfarande inte blirvit så bra på att uppdatera men men ska försöka så gott jag kan nu framöver :)
Dagen har tillbringats med Lisa och Sofie, riktigt mysigt. Dock mycket tråkigt att det är så himla tråkigt väder.
Har verkligen inte varit sol på jättelänge ju! Blir riktigt ledsen och längtar verkligen efter värmen, Jaja får väll
försöka överleva ändå. Kanske ska tvinga mina föräldrar att jag ska få åka utomlands, finns säkert kompisar
som inte bangar! Eller så får jag väll sitta hemma och försöka göra det bästa av det :)
Som nu, tror jag ska gå och kolla på någon film om det finns någon, för jag har verkilgen ingenting att göra,
återkommer väll lite senare, puss!



Vill ha Nicoles väska!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0