sex and the city!

Hej alla :)

Har varit riktigt kass på att uppdatera men har för det första inte varit hemma och för det andra har jag varken haft tid eller något att skriva om, men ska försöka bli bättre på det :) Hade ni en bra midsommar?

Jaja har iaf varit på premiären av Sex and the city filmen, och fy fan vad bra den var! Me love! skulle nog lätt kunna se det hur många gånger som helst, och herregud vad SJP klär sig snyggt! åhh vill leva deras liv verkligen, ska nog också flytta till New York när jag fyllt 20 (A)



Jaja ska försöka hitta på något att göra, min föräldrar tvingar mig ju att vara hemma idag och jag vill nästan hoppa ut genom fönstret av hur tråkigt jag har det! USCH! jaja ska ladda ner någon bra film, några tips? (A)

/R

Kommentarer
Postat av: Henke K

Måste bara fråga, är det en eller två som skriver i bloggen?

2008-06-22 @ 11:32:03
Postat av: Rebecca

Svar Henke K; Det är bara en, när bloggen startades var det meningen att det skulle vara jag och en kompis, men båda tröttnade på att blogga men efter ett tag tog jag tag i bloggandet igen och har inte hunnit ändra header :) så gå inte och tro att jag är skitzo :)

2008-06-23 @ 17:34:44
URL: http://lifeslikethis.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag vill verkligen se den! men jag har typ aldrig tid, eller mina kompisar :D

2008-06-26 @ 21:27:09
URL: http://loosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0