seg uppdatering

Jag vet att jag varit riktigt kass på att blogga, men bloggen har
krånglat så mycket och nu vet jag varför, har tydligen blivit överflyttad till nya
bloggplattformen, jaja nu verkar allt fungera som det ska :)

Har varit en riktigt soft helg, och jag fattar egentligen inte vad jag ska
göra i skolan nästa vecka, på måndagen, eller ja imorn, ska vi bara
spela golf hela dagen, på tisdag ska vi typ in till stan på onsdag är
det iof vanig skoldag, men vi har lämnat in alla böcker så jag vet inte
hur det ska gå till, på tosdag ska vi typ ha niornas lunch då ska jag bara
vara med på minglet och servera fördink, sen tror jag att ag får gå :)
jaja veckan blir soft, sen på fredag ska jag på min kusins student
det är även den dagen jag slutar och får sommarlov, jaja najs blir det iaf :)
Nu ska jag kolla vart Lisa tog vägen och kolla när vi ska dra oss hem till mig,
bloggar mera sen :) puss!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0