nu bär det av

Jag vet jag vet, dålig på att uppdatera men har haft ganska mycket att göra!
okej jag ljög har inte haft något att gröa, men Lisa och Sofie har sovit här typ
hela veckan, har inte blivit så mycket skrivande, föresten har min hjärna tagit
sommarlov eller semster och kopplar av helt, det är vad jag ska göra nu också
har äntligen fått sommarlov! :D Eller får imorn, men jag ska inte vara men på
skolavslutningen :( Ska åka till småland och kolla när min kusin tar studenten.
Jaja det är kul det också, så just nu håller jag på att packa för fullt, men kommer
tillbaka på söndag den 15/6 ( Lisas födelsedag :) haha ! ) Så det blir inte så lång
vistelse, kanske kommer tidigare då min mamma är sjuk och min pappa ska inte
med så vi får väll se hur det blir. Men jag ska iaf ta en liten paus eller en liten semster
från bloggen, om inte min snälla syster tar med sig sin dator, Just fan kom just på att
jag kan blogga från mobilen, yey! :D Jaja ni får ha det super i helgen, Kommer tillbaka
med nya ideer och tankar och nya bilder :D Puss på er! :)


None

/R


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag var i småland i förrgår. Hultsred=)

2008-06-14 @ 17:38:52
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0