kärlek vid första ögonkastet

Tråååkingt väder idag också, man blir nästan seg av att det
är så tråkigt väder, vill ha solsken nu tack!
Jaja, har verit i stan idag, var först hos doktorn (allergi you know)
Och fick min allergi spruta, allt gick bra. Sedan gick jag och
mamma runt lite på staden. Hittade min drömkjol föresten,
ska verkligen ha den, måste ha den! Jag är helt käääär!
Ska nog åka in och köpa den någon dag, måste verkligen
ha den, funderade på att sy en egen likadan men jag vet
ju själv att den inte kommer bli exakt så jag måste nog köpa
den iaf! Har även hittat en klänning på zara jag vill ha och sen
behöver jag skor också, måste nog hitta ett sommar jobb!
Någon som har någon ideé på hur jag ska göra?


Kjolen såg typ ut som den Elin har på sig på bilden :)

/R


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: har varit hemma och gjort olika saker :)

2008-06-24 @ 19:20:53
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0