take it little higher now

Sorry för mycket dålig updatering men har som sagt inte varit hemma på tre veckor. Kom hem i onsdags men då slängde jag bara in mina saker och åkte hem till L sen har jag varit där tills idag :) Riktigt najs :D
Idag var vi på ikea och barkarby outlet, köpte ett par skor för 99 kr :D duktiga jag!

Imorn börjar jobbet, ska jobba på NNLO på stadion i en vecka, imorn är jag i kungsan så om ni har vägarna förbi kan ni ju alltid säga hej :P haha, kanske svårt att hitta mig med tanke på att det är många som kommer ha exakt samma kläder som mig, men men jag kommer hålla till vid minitennisbanorna, så kommer det även vara när jag flyttar in till stadion på måndag :)

Nej nu ska jag packa upp min väska (som jag fortfarande inte gjort) sen kolla på film, slänger in en bild på mina skor sen :) puss!

/R  

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja, det är så härligt att bara ligga på soffan och slappa och kolla på en film ;)

2008-07-26 @ 23:27:23
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0