its all right!

Hejsan :)

Okej ska fatta mig kort nu, det är faktist fint väder ute
så ska ut och lägga mig på verandan och sooooola :D
Man måste ju ta vara på dom fina dagarna.
Men ett måste idag också är att packa, men det kan man
ju göra ikväll eller? :)
Okej vet att jag skjutit upp det i två dagar nu, kanske
bäst att ta tag i det så att jag har det gjort, då kan jag
ju göra annat sen och slippa behöva bekymmra mig för
det, låter som en bra ideé. Men först soooola! :)
Innan solen går i moln, måste ju försöka bli lite brun, ska
ju ner till båstad, till alla bratzen, då vill man ju vara lite bruun (a)
Nej nu ska jag inte sitta här och slösa tid, bloggar mera sen :) pusss!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0