fuck of and die

Hejsan :)

Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha på mig imorn, ska på systers 17 års fest, najs najs ska det bli :D
 Jaja hittar väll på något :p
Dagen har tillbringats med Sofie och loppan, har haft mycket trevligt med tårtbakning och torkel i knipa ^^
Har faktist aldrig sett den filmen förut men alla snackade om den och Loppan insisterade på att vi skulle se den, så jag laddade ner den och nu har jag gått med i torkel i knipa teamet ^^ haha, nej men den var ju då bara allmänt störd, men men lite humor är det ju också :)
Nej nu ska jag gå och packa lite grejor och sen sätta på en film och sen sova, imorn blir det ju som sagt inte så mycket sovande, så bäst att passa på när man har chansen, ska dessutom upp tidigt och fixa iordning tårtan och sen åka hem till E där fetsen ska vara, jaja bilder kanske kommer på onsdag om jag orkar lägga in dom, imorn börjar ju även ung 08 så lär ju vara inne på det nästan varje dag, på fredag blir det kräft skiva och på lördag the voice så min vecka är full späckad iaf :P
kanske inte orkar med så mycket bloggande men ska försöka att blogga så gott det går, annars hörs vi i slutet av veckan men bilder och nyheter :D bloggar nog iaf imorn innan jag åker :) kanske även kommer in något inlägg ikväll, får se, men men nu åter till packningen puss på er :)



/R

Kommentarer
Postat av: Amanda

Guud vad sööta

2008-08-12 @ 19:41:19
URL: http://larzzuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0